Wygraj do 5000 zł w konkursie marki SZTYGAR®!

Dodano: wtorek, 02 października 2018 13:36
Wygraj do 5000 zł w konkursie marki SZTYGAR®!

SZTYGAR®, producent ekogroszku, ogłosił konkurs "Mądrze przygotowany do zimy", w którym do wygrania jest zwrot kosztów poniesionych na ogrzewanie. Zwycięzca ma szansę otrzymać nawet do 5000 zł. Warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zakup produktów marki SZTYGAR® u jednego z dystrybutorów lub bezpośrednio z e-sklepu. Zabawa potrwa do 20 grudnia 2018 roku.

ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

Aby wziąć udział w konkursie wykonaj 3 proste kroki:

  • Kup dowolny produkt marki SZTYGAR® (ekogroszek ULTRA, ekogroszek PREMIUM lub orzech) u jednego z dystrybutorów lub bezpośrednio w sklepie online www.wegielsztygar.pl.
  • Następnie wykonaj zdjęcie interpretujące hasło "Mądrze przygotowany do zimy ze SZTYGAREM®".
  • Trzeci krok to wypełnienie formularza pod adresem www.sztygar.pl/konkurs, w którym rejestrujesz paragon zakupu (data, nr paragonu i miejsce zakupu).

Zachowaj paragon, bo będzie on potrzebny w momencie odbioru nagrody.

W formularzu podaj link do zdjęcia umieszczonego na twoim kanale social media pod hasztagami #sztygarkonkurs lub #sztygarmadrywybor.

Jeśli nie posiadasz konta w mediach społecznościowych nic straconego. Możesz zdjęcie wgrać bezpośrednio w formularzu. Jeśli kupiłeś ekogroszek SZTYGAR® w sklepie internetowym, możesz w formularzu załączyć skan faktury lub elektroniczne potwierdzenie zamówienia (zrzut ekranu).

W przypadku opublikowania zdjęcia w kanale social media pamiętaj, że profil musi być otwarty, przynajmniej w okresie trwania konkursu, tak aby jury mogła obejrzeć twoją fotografię.

Do jednego zdjęcia może być podpiętych wiele paragonów. Każdy kolejny paragon musisz ponownie rejestrować w formularzu.

JAKIE ZDJĘCIE KONKURSOWE WYKONAĆ?

Zdjęcie, które musi wykonać osoba biorąca udział w konkursie to dowolna interpretacja hasła: "Mądrze przygotowany do zimy ze SZTYGAREM®". Uczestnik pokazuje na nim, jak przygotował się do zimy ze SZTYGAREM. Podstawowe kryteria oceny konkursowego zdjęcia to kreatywność i oryginalność.

- W zadaniu konkursowym użytkownicy naszych produktów mogą wykazać się niczym nieograniczoną kreatywnością. Interpretacja zadania należy do uczestnika. Może pokazać nam zapas węgla, kocioł c.o., pomysł na składowanie węgla albo siebie ubranego zimowo w ciepłej czapce z herbatą lub pod pierzyną z psem, kotem albo teściową. Liczymy na wiele oryginalnych i pomysłowych interpretacji tego hasła - mówi Anna Gruszka, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i PR firmy SYNERGIO GROUP SA, właściciela marki SZTYGAR®.

NAGRODY W KONKURSIE MARKI SZTYGAR®

Regulamin i informacje o konkursie można znaleźć na stronie producenta marki www.sztygar.pl. Odsyłacze i skrócone informacje widnieją również na nowych opakowaniach produktów węglowych.

Organizator przewidział 3 główne nagrody oraz wiele prezentów dla osób wyróżnionych.

- Jako producent mamy świadomość, że coroczny wydatek ponoszony przez polskie rodziny na ogrzewanie domów, mieszkań i wody to duże obciążenie domowego budżetu. Ten fakt zainspirował nas do stworzenia tego właśnie konkursu. Przy jego realizacji postawiliśmy na realną możliwość „zwrotu kosztów” już poniesionych na ogrzewanie. Świadomy wybór wysokiej jakości ekogroszku marki SZTYGAR® procentuje.

- Na szczęście coraz większa grupa osób zdaje sobie sprawę, że to wiele korzyści dla nas i otoczenia - to zdrowsi my, czystsze powietrze i środowisko oraz możliwość wygrania sporych pieniędzy. Jeśli nadesłane zdjęcie nas zaskoczy, autor zdjęcia otrzyma pieniądze, które już wydał na jesienno-zimowy zapas węgla marki SZTYGAR®. Cieszy nas, że ta zabawa to również uatrakcyjnienie naszej oferty dla stale rozbudowującej się sieci naszych dystrybutorów - dodaje Anna Gruszka.

Łączna suma nagród w konkursie to ponad 20 tysięcy złotych.

Nagroda główna to zwrot poniesionych wydatków na węgiel do 5 tysięcy złotych, 2 zwroty w kwocie 1500 zł oraz wiele gadżetów marki SZTYGAR®.

Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch turach. Druga tura odbędzie się na przełomie styczeń-luty 2019.

Źródło i fot.: SYNERGIO GROUP SA