Danfoss uruchamia Centrum Obsługi Klienta

Dodano: środa, 06 września 2017 13:22

Celem zmian wprowadzanych w Obsłudze Klienta w firmie Danfoss jest podążanie za trendami, obsługiwanie klientów w sposób, jakiego oczekują, z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi i systemów.

Danfoss dąży do tego, aby doświadczenie klientów w kontaktach z firmą było jak najbardziej pozytywne poprzez precyzyjne i szybkie przekierowywanie przychodzących połączeń telefonicznych i maili przez wdrożenie nowych systemów i spójnych procesów oraz zapewnienie dostępności naszych pracowników przez wdrożenie nowych zasad zastępstw.

Co się zmieni w obsłudze klientów firmy Danfoss?

Uruchomiony zostanie jeden wspólny adres mailowy oraz jeden numer telefonu dla Działów Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego. Ponadto, dla zapewnienia spójności, ujednoliciliśmy 13 kluczowych procesów związanych z obsługą klienta we wszystkich Segmentach.

Wdrożenie podzielone jest na dwa etapy:

Krok 1: od 20 września 2017 r., do kontaktów z Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego Danfoss, będzie dostępny nowy adres mailowy: bok@danfoss.com
Krok 2: od listopada 2017 r. dostępny będzie numer służący do kontaktów z Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego Danfoss, który zostanie podany wkrótce.

Nowy adres mailowy oraz nowy numer telefonu zastąpią całkowicie wszystkie inne adresy i numery, z których do tej pory korzystali klienci do kontaktów z Działem Obsługi Zamówień oraz Wsparcia Technicznego Danfoss.

źródło i zdjęcie: Danfoss


Firma Danfoss