DD Assistance - program rozszerzonej gwarancji De Dietrich

Dodano: środa, 28 grudnia 2016 12:22

De Dietrich to firma o ponad 330 latach tradycji i właściciel najstarszego znaku przemysłowego (róg myśliwski) na świecie. Przedsiębiorstwo należy do Grupy BDR Thermea, dla której jakość, trwałość i innowacja to kluczowe wartości. W celu zwiększenia komfortu życia i niezależności użytkowników urządzeń grzewczych De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. wprowadza na polski rynek program przedłużonej gwarancji pod nazwą De Dietrich Assistance.

De Dietrich Assistance (DD Assistance) to program dodatkowej, przedłużonej gwarancji na wybrane urządzenia grzewcze marki De Dietrich i BAXI. Oferowany jest w Polsce dla tych użytkowników, którym nie wystarcza podstawowy okres gwarancji (np. 2 lata) bezawaryjnego działania urządzeń, przewidziany przez producenta.

Założenia i wymogi programu DD Assistance znajdują się w pisemnej Umowie którą użytkownik zawiera z De Dietrich Technika Grzewcza Sp. z o.o. Podpisanie umowy i wykupienie DD Assistance pozwala wydłużyć okres bezpiecznego i komfortowego użytkowania produktów marki De Dietrich/BAXI. Umowa gwarantuje, po upływie okresu podstawowej gwarancji, dalszą opiekę ze strony producenta nad właściwym funkcjonowaniem urządzenia. W ramach umowy, w przypadku awarii nie z winy użytkownika, producent zapewnia diagnostykę urządzenia, usunięcie usterek, wymianę określonych części zamiennych i przywrócenie go do pracy.

Grupy urządzeń objętych DD Assistance, okresy wydłużonej gwarancji oraz koszty programu są zawarte w tabeli dostępnej na stronie www.dedietrich.pl. Umowę można zawrzeć na okres 1 roku i przedłużać dwukrotnie na kolejny rok (do 3 lat wydłużonej gwarancji).

Opłata za przystąpienie do programu pokrywa koszt dojazdu serwisanta do użytkownika, koszt wymienianych części zamiennych i koszt robocizny podczas naprawy urządzenia. Opłata nie pokrywa kosztów części szybko zużywających się (np. dysze, uszczelki, elektrody, bezpieczniki, fotoelementy), kosztów badania jakości, składu chemicznego oraz parametrów wody w instalacji i kosztów corocznych przeglądów obowiązkowych. Program DD Assistance nie obejmuje wymienników kotłów, które już w okresie gwarancji podstawowej objęte są gwarancją Producenta taką samą lub dłuższą niż określona w programie DD Assistance (np. 5, 7, 8 lat).

Program obowiązuje od 1 lipca 2016 r. i obejmuje urządzenia uruchomione od 1 stycznia 2015 r. Co ważne, zakup urządzenia musi nastąpić w autoryzowanym punkcie sprzedaży, jego uruchomienie musi zostać wykonane przez autoryzowanego instalatora/serwisanta, a karta gwarancyjna zarejestrowana w Systemie Kart Gwarancyjnych producenta. Warunkiem obowiązywania przedłużonej gwarancji jest terminowe wykonywane odpłatnych przeglądów w okresie gwarancji podstawowej przez autoryzowany serwis.

Chęć zawarcia umowy DD Assistance użytkownik powinien zgłosić do spółki De Dietrich Technika Grzewcza na specjalnym formularzu przygotowanym na stronie https://gwarancje2.dedietrich.pl/logowanie/.

Szczegółowe informacje dotyczące sposobu zawarcia umowy i jej warunków znajdują się na stronie www.dedietrich.pl i u Przedstawicieli Handlowych.

źródło i zdjęcie: De Dietrich