Wydarzenia

Jesienne Spotkania Informacyjne dla partnerów handlowych marki Buderus

Dodano: wtorek, 08 września 2015 11:00

Buderus zaprasza obecnych i potencjalnych partnerów handlowych na Jesienne Spotkania Informacyjne, które odbędą się w kilkunastu polskich miastach we wrześniu i październiku. Kluczowym tematem konferencji będzie prezentacja planów oraz konkretnych działań zmierzających do dalszego rozwoju i wzmacniania wizerunku marki w sektorze premium.

Spotkania skierowane są do wszystkich Autoryzowanych Partnerów Handlowych Buderus, a także do firm niezwiązanych do tej pory z marką. Będą one okazją do poszerzenia wiedzy na temat nowości produktowych, zapoznania się z nową Dyrektywą ErP oraz działaniami marki na rynku inwestycyjnym i komercyjnym. Zaprezentowane zostaną również działania serwisowe oraz reklamowe, a także oferta szkoleń.

Każdy Autoryzowany Partner Handlowy uczestniczący w spotkaniu otrzyma Certyfikat Autoryzacji oraz atrakcyjny upominek. Będzie miał także możliwość skorzystania ze specjalnej promocji cenowej ważnej tylko podczas spotkania. Dodatkowo uczestnicy będą mieli szansę zdobyć wartościowe nagrody rzeczowe.

Spotkania odbędą się w dwunastu miastach. Udział w nich jest bezpłatny. Aktualni Partnerzy Handlowi marki Buderus zostaną zaproszeni na nie telefonicznie oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zgłoszenia od firm zainteresowanych współpracą będą przyjmowane przez Oddziały Buderus, których lista dostępna jest na stronie www.buderus.pl.

Harmonogram jesiennych spotkań informacyjnych dla partnerów handlowych marki Buderus:

21.09.2015 - Szczecin
23.09.2015 - Lublin
23.09.2015 - Poznań
24.09.2015 - Rzeszów
24.09.2015 - Warszawa
25.09.2015 - Łódź
06.10.2015 - Białystok
06.10.2015 - Gdańsk
06.10.2015 - Katowice
07.10.2015 - Kraków
08.10.2015 - Olsztyn
08.10.2015 – Wrocław

Rejestracja uczestników spotkań rozpocznie się o godzinie 12.00. Część oficjalna potrwa od godziny 13.00 do 18.00. W przerwach konferencji będzie można porozmawiać z przedstawicielami centralnego działu marketingu, sprzedaży i serwisu, a także z Regionalnymi Dyrektorami Sprzedaży oraz doradcami techniczno-handlowymi.

źródło i zdjęcie: Bosch