Wydarzenia

Nowy wizerunek marki Junkers

Dodano: wtorek, 23 czerwca 2015 10:20

Istniejąca od 1895 r. marka Junkers zmienia swój wizerunek. W komunikacji marketingowej logo Boscha będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Junkers zbliży się do marki Bosch także poprzez nową kolorystykę.

Junkers bliżej Boscha - efekt synergii

Bosch i Junkers to dwie silne marki. Junkers to marka o bogatej tradycji, od lat doskonale znana w branży grzewczej. Bosch jest brandem o szerszym zasięgu i większej rozpoznawalności, kojarzonym z różnymi branżami i innowacyjnością produktów. Wspólna komunikacja obu marek poprzez zestawianie ich logotypów zapewni efekt synergii - każda z nich zostanie wzmocniona i uzyska nowe kompetencje. Junkers, należący od 1932 r. do firmy Robert Bosch GmbH, będzie od teraz jeszcze mocniej podkreślać swój związek z koncernem. Na wszystkich materiałach informacyjno-marketingowych obie marki będą występowały obok siebie.

Junkers w nowej kolorystyce

Zbliżenie obu marek będzie komunikowane także kolorystycznie. Istniejąca od 1895 r. marka Junkers zmienia swój wizerunek. Należący do firmy Robert Bosch brand będzie mocniej podkreślał swój związek z Boschem. W komunikacji marketingowej logo Boscha będzie teraz zawsze towarzyszyć logo Junkersa. Na ulotkach, w reklamach, na stronie internetowej oraz w innych materiałach Junkersa zobaczymy odcienie kolorów: szarego, granatowego oraz niebieskiego, stosowane dotychczas przez markę Bosch.

Jesteśmy przekonani, że nowy wizerunek marki Junkers będzie bardzo dobrze przyjęty przez naszych partnerów biznesowych i klientów końcowych. Chcemy, aby kolorystyka i obecność logo Boscha w naszych materiałach komunikacyjnych w sposób szczególny podkreślały innowacyjność, doświadczenie i kompetencje, z którymi od lat kojarzy się marka Junkers, podkreśla Krzysztof Ciemięga, Dyrektor Generalny Bosch Termotechnika.

źródło i zdjęcie: Junkers