Wydarzenia

System GROHE Blue® z wkładami filtrującymi BWT

Dodano: wtorek, 15 lipca 2014 12:02

Firma GROHE ogłosiła podpisanie strategicznej umowy partnerskiej, której celem jest optymalizacja efektów i wydajności systemów GROHE Blue®. GROHE - producent baterii łazienkowych i kuchennych, korzysta teraz w swoich bateriach GROHE Blue® z filtrów BWT - europejskiego lidera w technologii uzdatniania wody. W ten sposób dwie znane marki chcą zagwarantować najwyższą jakość czerpanej wody, trwałość produktów, a także ich najlepszy standard technologiczny.


Współpraca z BWT poszerza możliwości innowacyjnego systemu GROHE Blue®. Specjalistyczne wkłady filtrujące BWT doskonale uzupełniają działanie GROHE Blue®, a także zwiększają funkcjonalność tego wygodnego systemu. Niewątpliwą zaletą nowej technologii jest szybsza i niewymagająca użycia narzędzi instalacja, jak również nieskomplikowana obsługa. Na przykład ustawienie siły strumienia wody jest tak proste jak obracanie głowicą filtra.

Filtry BWT wypełnione są aktywnym węglem oraz wysokiej wydajności wymiennikami jonów, które pochłaniają chlor, eliminują związki organiczne, zapachy a jednocześnie zmniejszają twardość węglanową. Potrzeba płukania filtra została zastąpiona przez zastosowanie cząsteczek aktywowanego węgla zamiast granulatu węglowego. Kolejną zaletą nowych filtrów jest ich niewielki rozmiar, który pozwala na większą oszczędność miejsca.

Dostępna jest już również szeroka oferta różnych typów filtrów. Między innymi filtr magnezowy BWT, działający w opatentowanej technologii Mg2+, która zastępuje wapń magnezem. Do wody, w zależności od jej twardości, dodaje się od 5 do 35 miligramów magnezu. Dzięki wysokiej efektywności filtrowania i dodatkowemu wzbogaceniu o magnez, woda czerpana z GROHE Blue® smakuje po prostu doskonale. Mając na uwadze, że współczesne nawyki żywieniowe często prowadzą do niedoboru magnezu, wzbogacona w magnez woda z GROHE Blue® jest nie tylko napojem o doskonałym smaku, ale również przyczynia się do zdrowia i dobrego samopoczucia na co dzień.

GROHE oraz BTW zdecydowali się również na współpracę na polu niektórych działań marketingowych - z uwzględnieniem przyszłych kampanii konsumenckich podejmowanych wspólnie ze sprzedawcami detalicznymi oraz instalatorami. Ogólnoświatowa sieć sprzedaży BWT zapewniła, że będzie skuteczne wspierać lokalne inicjatywy na wszystkich rynkach międzynarodowych obsługiwanych przez GROHE.

Producenci połączyli siły, aby zaoferować swoim klientom najlepszą technologię uzdatniania wody oraz wspólnie zagwarantować najwyższy poziom jakości.

źródło: materiały prasowe Grohe