Wydarzenia

Purmo dba o swoich instalatorów

Dodano: wtorek, 17 czerwca 2014 08:46

Od początku działania na polskim rynku marka Purmo aktywnie wspiera instalatorów w rozwoju własnego biznesu. Ścisła wieloletnia współpraca ze stabilną marką, oferującą kompleksowe rozwiązania grzewcze, zapewnia im mocną i bezpieczną pozycję na rynku ogrzewania. Od wielu lat marka Purmo podnosi kwalifikacje swoich partnerów poprzez organizację licznych szkoleń dla instalatorów. Ostatnia tura szkoleń dotyczyła wsparcia biznesu w zakresie prawnym oraz finansowym.

Wiosenna tura 13 szkoleń Purmo dla instalatorów zorganizowana została we współpracy z producentami urządzeń grzewczych Vaillant i DeDietrich oraz  renomowaną firmą doradczą "Synteza". Firmy instalacyjne w trakcie wieloletniej współpracy z marką Purmo, zdążyły zgromadzić bogatą wiedzę techniczną i wyszkolić doświadczony personel.

Na obecnym poziomie rozwoju firm instalacyjnych pojawiła się nowa potrzeba - pozyskania wiedzy dotyczącej prowadzenia rozrastającego się przedsiębiorstwa. Dlatego tym razem głównym tematem szkoleń Purmo nie były problemy związane z techniką grzewczą, lecz przede wszystkim zagadnienia typowo biznesowe.

Z naszymi partnerami współpracujemy od wielu lat i obserwujemy stały rozwój ich biznesów. Firmy, które 20 lat temu startowały z nami od zera, przekształciły się obecnie w solidne przedsiębiorstwa, zatrudniające wielu doświadczonych fachowców. Według naszej oceny oraz w oparciu o sygnały płynące od firm instalacyjnych, kwestie prawne i finansowe stanowiły dla naszych partnerów istotny problem. Dla marki Purmo priorytetem od zawsze jest wsparcie merytoryczne partnerów, dlatego w tym roku postawiliśmy na doradztwo biznesowe, wyjaśnia Emilia Dudek, kierownik marketingu Rettig Heating, właściciela marki Purmo.

Marka Purmo postanowiła zaoferować sowim partnerom wsparcie w prowadzeniu przedsiębiorstwa od strony prawnej i finansowej. Firma Doradcza "Synteza", specjalnie na potrzeby firm instalacyjnych, przygotowała panel szkoleniowy dotyczący prawnych zagadnień kontaktów z klientami.

Uczestnicy warsztatów uczyli się jak prawidłowo konstruować umowy. Poznali podstawowe prawne obostrzenia dotyczące realizacji kontraktów oraz problemy skutecznej windykacji należności. W szkoleniach wzięło udział 330 osób.  Kolejny cykl bezpłatnych szkoleń jest planowany na wiosnę 2015 roku. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.purmo.pl

źródło i zdjęcie: RETTIG HEATING