Wydarzenia

Grzejniki Zehnder w prestiżowym salonie Cermag

Dodano: środa, 30 maja 2012 10:37

Od 30 maja 2012 r. w prestiżowym salonie Cermag we Wrocławiu wymagający klienci mogą obejrzeć, zapoznać się z ofertą i zakupić grzejniki szwajcarskiej firmy Zehnder. Lider rynku grzejników dekoracyjnych i łazienkowych jako jedyny producent z tej branży, został zaproszony do udziału w urządzaniu tego miejsca.

Warto podkreślić, że firma Zehnder, jako jedyny producent grzejników została zaproszona do współpracy przy stworzeniu salonu Cermag w zupełnie nowej, jeszcze bardziej ekskluzywnej odsłonie i zaprezentowania swoich prestiżowych produktów klientom. Dzięki temu grzejniki Zehnder będzie można obejrzeć w tak prestiżowym salonie jakim jest wrocławski Cermag.

"Na razie wystawiliśmy nasze cztery topowe grzejniki, docelowo chcemy zaprezentować dziewięć najciekawszych modeli. Rzecz jasna nie zabraknie naszego ukochanego, opatentowanego w 1930 roku Charlestona. I tak jak on wówczas zrewolucjonizował technologię, tak i my teraz przedstawiamy rewolucyjne podejście do roli grzejnika we współczesnym wnętrzu" mówi Andrzej Kaczmarczyk z Zehnder Polska.

Firma Zehnder nie tylko prezentuje swoje produkty, ale przede wszystkim zmienia spojrzenie na grzejniki właśnie, szkoląc w Cermagu architektów wnętrz, a także pomagając przenosić ich designerskie wizje na jak najlepsze funkcje grzewcze, które mają spełniać grzejniki we wnętrzu.

"Staramy się łączyć technologię, najnowsze rozwiązania z pięknem. Pokazujemy, że dziś wszystko jest możliwe. I jakość i piękno mogą bowiem iść dziś w parze. Nie ma już właściwie żadnych ograniczeń ani architektonicznych, ani gabarytowych, ani kolorystycznych. Zehder całkowicie dopasowuje się do potrzeb klienta" dodaje Andrzej Kaczmarczyk.

Ekspozycje grzejników są doskonałym narzędziem do pracy projektantów wnętrz. Pomagają w rozwinięciu wyobrażenia inwestorów na temat możliwości materiałowych dostępnych na rynku, a także oferowanych najnowszych rozwiązań.

Co warte podkreślenia Zehnder nie zamierza poprzestawać w docieraniu do jak największej grupy odbiorców i już prowadzi rozmowy z kolejnymi punktami dystrybucyjnymi.

źródło i zdjęcie: Zehnder