Wydarzenia

Start sklepu internetowego De Dietrich

Dodano: sobota, 02 października 2010 06:08

Z początkiem października br. spółka De Dietrich oddała do dyspozycji "Internetowy sklep części zamienny" oraz kilka dni wcześniej usprawniła działania firmowej infolinii.

W celu usprawnienia współpracy spółki De Dietrich z otoczeniem biznesowym, firma informuje o wprowadzeniu w życie dwóch istotnych projektów organizacyjno - informatycznych:

  • oddanie do dyspozycji "Internetowego sklepu części zamiennych"
  • uruchomienie ulepszonego menu telefonicznej infolinii.

Intuicyjny interfejs sklepu on-line zamienne.dedietrich.pl ma zachęcić obecnych i przyszłych klientów do korzystania z tej formy zamówień. Ma to usprawnić i przyspieszyć cały proces składania zamówienia w firmie De Dietrich.

De Dietrich uruchomiła także nowe, ulepszone menu swojej telefonicznej infolinii, które ma zdecydowanie ułatwić korzystanie z tej formy komunikacji jej klientom z firmą.

Struktura nowego menu przestawia się następująco:

1. Awaria systemu grzewczego
2. Reklamacje
2.1 Reklamacje usług serwisowych
2.2 Reklamacje w zakresie logistyki
3. Sprzedaż części zamiennych
4. Doradztwo techniczne
5. Realizacja dostaw
6. Najbliższa firma instalacyjna
7. Najbliższa hurtownia
8. Konsultacje w zakresie ofert
9. Biuro
9.1 Księgowość
9.2 Sekretariat
9.3 Ośrodek szkolenia

źródło i zdjęcie: dedietrich.pl