Kalendarium
07.09
WT

Szkolenie "Program Edukacyjny PR w Budownictwie"

Termin: 07.09.2010 - 25.11.2010Miejsce: Kraków 

Termin: 7 września - 25 listopada 2010 roku
Miejsce: 17 największych miast Polski, m.in. w Krakowie, Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, w Łodzi. Inauguracyjne wrześniowe szkolenie, połączone z konferencją prasową, odbędzie się w Małopolskim Centrum Edukacji Budowlanej w Krakowie.
Informacje dodatkowe
:

Szkolenia podzielone są na sześć tematycznych modułów. Moduł główny przygotowuje do samodzielnych kontaktów z mediami i uczy praktycznych możliwości kształtowania wizerunku firmy budowlanej. Po poznaniu teoretycznych informacji bazowych dotyczących działań public relations, uczestnicy szkolenia zdobywają praktyczne umiejętności umożliwiające kształtowanie wizerunku. Dowiadują się jak uzyskać zainteresowanie mediów i jak się z nimi kontaktować. Oprócz szkolenia głównego, Program Edukacyjny PR w Budownictwie oferuje również szkolenia specjalistyczne pogłębiające wiedzę dotyczącą wystąpień publicznych, wystąpień przed kamerą i mikrofonem oraz sytuacji kryzysowych i planowania działań strategicznych.

Według najnowszych badań, z maja 2010, serwisy społecznościowe wyprzedziły wyszukiwarki internetowe pod kątem liczby odwiedzin. Wśród social media dominuje portal Facebook.com. Na łamach portali typu Twitter, YouTube oraz właśnie Facebook.com pojawia się coraz więcej członków (obecnie Facebook.com ma blisko 500mln użytkowników), a także firm, które chcą mieć dostęp do tak bogatego kontentu. Fanpage stają się dla wielu firm najważniejszym narzędziem komunikacji z konsumentem. Fanpage obecnie traktowany jest jako strona firmy. To właśnie na wokół profilu firmy-marki konsumenci tworzą społeczność. Osoby, które dołączają do fanpage niejednokrotnie stają się dodatkowym kanałem komunikacyjnym. Informacje zamieszczone na profilu firmy docierają do najbliższego otoczenia fanów produktu.

Poza portalami społecznościowymi firmy działają również na forach eksperckich oraz portalach informacyjnych publikując artykuły. Wzrastająca popularność działań public relations jest w pełni uzasadniona, wiąże się to z niskimi kosztami kampanii dotyczących kreowania wizerunku. Działalność na portalach społecznościowych niesie ze sobą spory potencjał, ale również specyfika społeczności sprawia, że często popełnianych jest wiele błędów (nachalne promowanie marki i produktu, zamknięcie na opinię odbiorców, krótkotrwałe zaangażowanie, słaba częstotliwość i jakość postów, wynikająca z braku spójnej strategii komunikacyjnej).

Program Edukacyjny PR w Budownictwie ma pomóc branży budowlanej skorzystać z technik i nowych kanałów dystrybucji swoich usług i produktów. Ma pomóc kontaktować się z mediami i skutecznie i trwale przywiązywać klientów do marki.

źródło i zdjęcie: prwbudownictwie.pl

Nie przeocz w tym miesiącu