V Kongres Stolarki Polskiej

W dniach 22-23 maja 2014 roku w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się V Kongres Stolarki Polskiej. Tegoroczna edycja upłynie pod znakiem zagadnień związanych z eksportem, marketingiem, prowadzeniem nowoczesnego biznesu oraz prawidłowym montażem elementów stolarki budowlanej.

Termin: 22-23 maja 2014 roku
Miejsce: Ożarów Mazowiecki
Informacje dodatkowe:

Program V edycji Kongresu Stolarki Polskiej

Dzień 1.

11:05-11:20 - Oficjalne wystąpienia

  • Gość specjalny Kongresu

11:20-14:00 - I blok kongresowy

11:20-11:40 - Prezentacja interaktywna ASM Centrum Badań i Analiz Rynku: Internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora stolarki budowlanej w Polsce – czy polskie firmy wykorzystują szanse i potencjał internacjonalizacji

  • Czy opłaca się wychodzić na rynki zagraniczne?
  • Jaki jest stan umiędzynarodowienia sektora – aktywność eksportowo-importowe; bezpośrednie inwestycje zagraniczne?
  • Jakie są główne trendy strategiczne internacjonalizacji przedsiębiorstw?

Forum dyskusyjne: Czy Twoja firma jest gotowa do ekspansji zagranicznej? – ocena możliwości eksportowych i inwestycyjnych

11:40-12:50 - PANEL I
Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstw – co należy w nich uwzględnić, na co zwrócić uwagę?

  • Jaki rynek zagraniczny wybrać i jak ocenić poziom atrakcyjności i ryzyka konkretnego rynku?
  • W jakiej formie wejść na rynek zagraniczny?
  • Jaki program marketingowy zaoferować na rynku zagranicznym?
  • W jaki sposób (i czy w ogóle) dostosować marketing do warunków lokalnych?
  • W jakiej formie organizacyjnej działać na rynku zagranicznym?
  • Jak ukształtować system informacyjno-decyzyjny?
  • Jak prowadzić politykę personalną i kształtować kulturę organizacji?

Moderator: prof. dr hab. Elżbieta Duliniec - Instytut Marketingu Międzynarodowego SGH

Uczestnicy panelu:
Artur Romanik - Wiceprezes MS więcej niż OKNA
Barbara Alhers - Prezes Roto Frank Polska

12:50-14:00 - Panel II
Jak wykorzystać potencjał konkurencyjny i budować silne marki o dużym kapitale na rynkach zagranicznych?

  • Czym charakteryzują się silne marki?
  • Jak chronić markę na rynkach zagranicznych?
  • Jak zarządzać marką na rynkach zagranicznych?
  • Jak budować wizerunek marki?

Uczestnicy panelu:
prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk - SGH
Marcin Wojciechowski - Dyrektor Kreatywny Grupa Aveex

15:00-16:45 - II blok kongresowy
PANEL III

Jak to zrobiłem? Doświadczenia polskich liderów z działania na rynkach zagranicznych

  • Dobre praktyki
  • Rady i ostrzeżenia
  • Propozycje

Moderator: prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki - Katedra Zarządzania w Gospodarce SGH

Uczestnicy panelu:
Jacek Michalak - Wiceprezes ds. Rozwoju Grupa ATLAS
Kamila Łukowicz - Drutex S.A.
Janusz Komurkiewicz - Dyrektor Marketingu Fakro

16:45-17:00 - Podsumowanie debaty: Jak wykorzystać inspiracje, propozycje, doświadczenia własne i innych do zwiększenia internacjonalizacji przedsiębiorstw sektora stolarki budowlanej w Polsce

19:00 - Rozpoczęcie uroczystej Gali

Dzień 2.

10:00-10:45 - Konferencja prasowa na temat BARGEWORK®
Ogłoszenie wyników konkursu BARGEWORK®, odsłonięcie wystawy, wręczenie nagród

11:00-13:00 - III blok kongresowy
Co ogranicza prawidłowy montaż stolarki w Polsce?

  • Bieżąca ocena stanu montażu stolarki (okna, drzwi, bramy i osłony) w Polsce.
  • Aktualne uwarunkowania prawne i ich wpływ na stan montażu w Polsce.
  • Jakość i ilość polskich źródeł wiedzy technicznej związanych z montażem stolarki.
  • Rozwiązania montażowe w indywidualnych i powtarzalnych projektach budowlanych.
  • Zakres odpowiedzialności producentów za jakość prac montażowych związanych z instalacją ich wyrobów.
  • Wpływ Nadzoru Budowlanego na ocenę jakości wykonania prac montażowych.
  • Zawód montażysty stolarki budowlanej.

Moderator: Andrzej Błaszczyk - vortal oknotest.pl

Uczestnicy panelu:
Norbert Frąckowiak właściciel PPHU FIX Wrocław

13:15-14:00 - Podsumowanie Kongresu

14:00-15:00 - Warsztaty dla architektów z montażu stolarki

źródło: http://poid.eu/kongres/program.php

Nie przegap
Copyright © AVT 2020 Sklep AVT