Termin: 22-23 maja 2014 roku
Miejsce: Ożarów Mazowiecki
Informacje dodatkowe:
Program V edycji Kongresu Stolarki Polskiej
Dzień 1.
11:05-11:20 - Oficjalne wystąpienia
- Gość specjalny Kongresu
11:20-14:00 - I blok kongresowy
11:20-11:40 - Prezentacja interaktywna ASM Centrum Badań i Analiz Rynku: Internacjonalizacja przedsiębiorstw sektora stolarki budowlanej w Polsce – czy polskie firmy wykorzystują szanse i potencjał internacjonalizacji
- Czy opłaca się wychodzić na rynki zagraniczne?
- Jaki jest stan umiędzynarodowienia sektora – aktywność eksportowo-importowe; bezpośrednie inwestycje zagraniczne?
- Jakie są główne trendy strategiczne internacjonalizacji przedsiębiorstw?
Forum dyskusyjne: Czy Twoja firma jest gotowa do ekspansji zagranicznej? – ocena możliwości eksportowych i inwestycyjnych
11:40-12:50 - PANEL I
Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstw – co należy w nich uwzględnić, na co zwrócić uwagę?
- Jaki rynek zagraniczny wybrać i jak ocenić poziom atrakcyjności i ryzyka konkretnego rynku?
- W jakiej formie wejść na rynek zagraniczny?
- Jaki program marketingowy zaoferować na rynku zagranicznym?
- W jaki sposób (i czy w ogóle) dostosować marketing do warunków lokalnych?
- W jakiej formie organizacyjnej działać na rynku zagranicznym?
- Jak ukształtować system informacyjno-decyzyjny?
- Jak prowadzić politykę personalną i kształtować kulturę organizacji?
Moderator: prof. dr hab. Elżbieta Duliniec - Instytut Marketingu Międzynarodowego SGH
Uczestnicy panelu:
Artur Romanik - Wiceprezes MS więcej niż OKNA
Barbara Alhers - Prezes Roto Frank Polska
12:50-14:00 - Panel II
Jak wykorzystać potencjał konkurencyjny i budować silne marki o dużym kapitale na rynkach zagranicznych?
- Czym charakteryzują się silne marki?
- Jak chronić markę na rynkach zagranicznych?
- Jak zarządzać marką na rynkach zagranicznych?
- Jak budować wizerunek marki?
Uczestnicy panelu:
prof. dr hab. Marzanna Witek-Hajduk - SGH
Marcin Wojciechowski - Dyrektor Kreatywny Grupa Aveex
15:00-16:45 - II blok kongresowy
PANEL III
Jak to zrobiłem? Doświadczenia polskich liderów z działania na rynkach zagranicznych
- Dobre praktyki
- Rady i ostrzeżenia
- Propozycje
Moderator: prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki - Katedra Zarządzania w Gospodarce SGH
Uczestnicy panelu:
Jacek Michalak - Wiceprezes ds. Rozwoju Grupa ATLAS
Kamila Łukowicz - Drutex S.A.
Janusz Komurkiewicz - Dyrektor Marketingu Fakro
16:45-17:00 - Podsumowanie debaty: Jak wykorzystać inspiracje, propozycje, doświadczenia własne i innych do zwiększenia internacjonalizacji przedsiębiorstw sektora stolarki budowlanej w Polsce
19:00 - Rozpoczęcie uroczystej Gali
Dzień 2.
10:00-10:45 - Konferencja prasowa na temat BARGEWORK®
Ogłoszenie wyników konkursu BARGEWORK®, odsłonięcie wystawy, wręczenie nagród
11:00-13:00 - III blok kongresowy
Co ogranicza prawidłowy montaż stolarki w Polsce?
- Bieżąca ocena stanu montażu stolarki (okna, drzwi, bramy i osłony) w Polsce.
- Aktualne uwarunkowania prawne i ich wpływ na stan montażu w Polsce.
- Jakość i ilość polskich źródeł wiedzy technicznej związanych z montażem stolarki.
- Rozwiązania montażowe w indywidualnych i powtarzalnych projektach budowlanych.
- Zakres odpowiedzialności producentów za jakość prac montażowych związanych z instalacją ich wyrobów.
- Wpływ Nadzoru Budowlanego na ocenę jakości wykonania prac montażowych.
- Zawód montażysty stolarki budowlanej.
Moderator: Andrzej Błaszczyk - vortal oknotest.pl
Uczestnicy panelu:
Norbert Frąckowiak właściciel PPHU FIX Wrocław
13:15-14:00 - Podsumowanie Kongresu
14:00-15:00 - Warsztaty dla architektów z montażu stolarki
źródło: http://poid.eu/kongres/program.php