Termin: 16.06.2015 r.
Miejsce: Gliwice
Informacje dodatkowe:
Szkolenie przeznaczone jest dla sprzedawców z doświadczeniem na rynku okiennym. Program szkolenia skupia się na najtrudniejszych momentach w sprzedaży - negocjacjach cenowych, zamykaniu sprzedaży, obsłudze trudnego klienta, zarządzaniu reklamacjami. Dużym atutem tego szkolenia jest również wymiana cennych doświadczeń między uczestnikami warsztatów.
W trakcie warsztatów opracujemy sposoby na radzenie sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych - trudnych negocjacjach, reklamacjach, problemach z zamknięciem sprzedaży. Uczestnicy nauczą się także pracować z celem - wyznaczać go właściwie i ustalać priorytety oraz skuteczne sposoby realizacji. Ważnym punktem szkolenia będą także zagadnienia związane z posprzedażową obsługą klienta.
Program szkolenia "Nawigator, czyli jak dotrzeć do celu"
- Wyznaczanie celów - zarządzanie czasem i celami.
- Cena - korzyści dla obu stron, czyli jak prowadzić negocjacje handlowe.
- Sprzedaż zamknięta - jak sprawić, żeby klient podpisał umowę.
- Trudne momenty w sprzedaży - co zrobić, żeby reklamacje działały na naszą korzyść.
- Posprzedażowa obsługa klienta - każdy klient może być ambasadorem twojej firmy.
Więcej informacji na www.rehau.com